onsdag 28 december 2011

Whata car:y day.






Däm vad jag har kört bil idag!


Fick fnatt när Noah sa att jag kunde låna bilen, hej hå vad det har körts och spelats hög musik.
ALLDELES själv körde jag runt och tyckte jag var en kung bakom ratten. (En kung som tilloch med snygrökte genom bilfönstret) och som inte krockade i kurvorna, men som körde fel titt som tätt.
Få folk kan jag ha vid min sida n´är jag kör. Iaf inte dem som VET hur jag kör. (Är sämst.).

Ett ikea besök, lite strosande runt, sedan åkte jag och hämta Marre efter jobbet.
Hem en snabbis, och sen 5 hamburgare på 20 min. Hungrig. Ja. (veeeet mamma... du behöver inte säga ngt...:)
Mötte upp Ellen efter hennes jobb, och drog hem till henne på te och medan hon pillade mig i håret somnade jag... Grymt trött.

Varit en av de absolut bästa jular jag haft. En sådan perfekt chill och värdefull en. OH säger jag bara om den.
Mamma och jag fet-rockar i hop!

Nu har jag hämtat Nutella-Elsa och sängen kallar.

Imorn är en ny dag, då ska jag hämta min man - min beach cruiser, en gammal och rostig sådan!


Hanna, om du läser detta, du har en skyddsängel som vakar på dig genom Bergen enda till Marocko, ta chansen, men be careful. Kärlek.


Bye foks. M



My man (bara att min saknar bräda och har ersatts med rost)...




mamma!


Ellen


Elsa med 5 kg nutellla (!)

1 kommentar:

Anonym sa...

tack mary! ta hand om dej! Puss /HH