tisdag 6 september 2011

Stockholm




Igår landade jag i Stockholm.

Mör och helt slut i hela min kropp och själ.

Allt som sprungit omkring i mina tankar och som inte sprungit omkring där.
Känslor jag skjutit bort, känslor jag tagit fram, allt på en gång resulterade i en enorm huvudverk på planet.
och det slutade med att jag "låg" på Arlanda fram tills kl 22, fast jag landade runt 12.. jag fick inte chans att plocka fram min "ork".. En sjuksköterska kom och jag fick ligga på ett vilorum.
Det låter dramatiskt, men det var nog bara ett "urpumpandes" av energi som dök upp, när jag liksom "släppte" på allt.


men allt de där, det har varit så guld värt!!

VILKEN fest det blev, vilka fina avsked, vilka minnen, vilka dagar, vilken stress, vilken lycka, vilket liv.

Festen var något i sig själv. Tal, fullt hus, full live musik, kärlek, räkpinjator, nära och bekanta. Det liksom fanns plats för allt.

På morgonen och avsked kunde jag naturligtvis som jag räknat med inte hålla de jäkla tårarna borta, men jag försökte gå snabbt, och jag lämnade med också en fet glädje i hela hjärtat. Mina 3 wonders! SOM ni redan saknas.

Blev skjutsad av Marre till flygplatsen, och nu ligger jag här i en skön säng hos Bettan, i Stockholm och "fixar" det sista med packningen.

Snart styr jag min kos mot passpolisen och sen är det möten med gamla vänner som gäller.
Elin först på tur.

Behöver lite chans att landa, innan jag tar det stora steget på tisdag.

Det blir fint detta.

I feel it.


Ciao sisters and brothers.

Inga kommentarer: