tisdag 31 maj 2011

Amazing.


Jag måste bara få skriva detta, jag får inte glömma denna vecka.
Den måste finnas där, ner dalen går nedåt.
Den ska in i positiva boken.


VILKEN vecka. Vilka underbara möten, vilken energi boost för själen.
Linköping gav mig en fin känsla att komma till och lämnade mig med en skön känsla. Att genom många år och besök, har det fått mig till att komma till det där planet där jag inte känner frustration eller press eller rastlöshet. Jag kunnde fylla mig med en glädje och ro och ta av allt det positiva.
Mamma, vänner från långt tillbaka. Nyfunnen vänskap i gammal vänskap.
Ett bröllop jag aldrig kommer glömma, ett växande i mig själv genom att klara ett tal som blev så väl mottaget. Hela dynamiken, hela stämningen.
Malmö mötte mig med kärlek. Fick träffa precis dem jag ville och behövde träffa.
Den ända som fattades var en av mina bästa vänner, Hasse. Och naturligtvis Marre och Linus. Men det kommer, det kommer.
Emily, Sara, Oskar, Andreas och Vera (!). Jag fick också se nya vänner till mina vänner, som jag direkt tyckte om. Oh så fint. Och sol och medelhavsvärme mitt på detta.
Jag lämnade Malmö med tårar av lycka och satte mig på en buss mot oslo.
Måste haft en aura som utrsålade något, för jag lyckades hamna brevid en människa, som delade mkt av de tankar som jag har och haft, en människa som jag kunde prata om livet och drömmar med.
Allt slutade med en kaffe på Oslo station och enorm inspiration.
Som slutet på allt, fick jag en gratis tågbiljett av en kvinna i infodisken, till Bergen då jag bokat fel.

Min ängel är i farten igen.

Och jag önskar jag kunde kasta och sprida energi så långt det går.

Enormt med kärlek från Angela

Inga kommentarer: