lördag 7 april 2012

Life and Happiness

Solen bara strålar här i Bergen. Över havet och över bergen, älskar Bergen i sol! Som en dal från himmelriket. Känns som det verkligen är mitt hem just nu... Och om några veckor börjar folk ploppa in spom varit ute och rest! Martina är saknad!!

Nyss avslutat ett träningspass med Noah, och jag hoppas på värk i mina ben imorgon, som ett litet "bevis".
Är nog världens lyckligaste tjej just nu. För om 3 timmar har jag några av de jag tycker allra allra bäst om, vid min sida! Hasse kommer med flyget snart och mamma kom för 2 dagar sedan.
Tänk att ha dem samlade hos mig i Bergen, det är nog lite så att jag inte riktigt kan önska mig något mer just nu..


Påsken är här, jobbade på Pyggan igår, och fick hjälp av mamma att öppna. Naturligtvis blev hon omtyckt direkt (som vanligt....). Efter det blev det en lång powerwalk (har fat beslutat mig att få till en fast och fin kropp till sommaren, och där med inte minst SUND!).

Påskafton har serverat mor och dotter promenader i vackert vårväder och en kaffe på Pyggan, och nu sitter jag med en blandning av kokosolja, olivolja, honung, avocado och vitvinsvinäger i håret... (en hel måltid).
Trivs jättebra med BALSAM METODEN som jag kör just nu, mitt hår verkar må super av att ha cuttat bort alla parabener, sulfater och alkoholer. Så nu ska det boostas.

Lusten att skriva finns inte så mkt, men för min egen skull, försöker jag att uppdatera lite här, så jag både kan ha mina minnen skriftliga och i själen.
Men nu rinner oljan i hela ansiktet, så nu ska det tvättas bort, med ett av mina 100 godkända balsam :)




See ya

Inga kommentarer: