lördag 30 april 2011

So much going on.

Jag är ledsen att jag är kass på att uppdatera, men det är så sjukt mkt som händer just nu.
HELA tiden.

Väldigt bra saker. Roliga saker.

Men när det är väldigt mycket av det goda, så blir jag ibland stressad.

Vill vara på tusen platser samtidigt och räcka till för alla.
Men som tur var är detta väldigt fina "i-lands problem" och jag fixar de. Måste lära mig att "sortera" lite bättre bara.


Vi har blivit ett underbart gäng här uppe och solen och jobben kryllar i Bergen. De kommer bli en helt underbar sommar. Jag känner de så starkt. Vi känner de allihopa.



och ikväll är de MITT och MARTINAS BIRTDAY PARTY!
Vi är taggade till tänderna..

Spanjorer, brasilianare, ryssar, argentinare, norrmänn, svennar...en himla salig blandning!

Men fört upp på taket och dricka en kall öl i solen!

Vi hörs kära vänner. När allt lugnat ner sig lite. Internet är svagt prioriterat just nu.

Kärlek och respekt. Viktigast av allt.
 /er angela





Inga kommentarer: