fredag 20 juli 2012

Träning.




Nu är det dags att ta tag i min röv och dra mig bort mot simhallen. Jag har faktiskt INGENTING att skylla på för att inte ta mig dit idag. Fått lånat ett kort av min kära Tamer, så att skylla på pengar eller något i den stilen - är bara att glömma.

Tänkte ta en sväng förbi Pyggan, ge min älskade chef en kram och hämta min cykel som står i lokalen, det ska cyklas idag!

Vi får se vad kvällen har att erbjuda, har inte riktigt bestämt mig och jag åker ut på landet med lite folk för mat och trevligt sällskap... Har blivit lite för mycket av en "hemma"-toffel på sistone.. Men vädret visar sin bästa sida här i Bergen, och som alla Bergensare vet, så MÅSTE man ta vara på solen, de få dagarna den vågar visa sig.

Saknar min älskade Hasse, och jag tänker att "nu är det bara att stå ut" som gäller, för oss båda.
Jag lovar att så fort det är över, kommer denna "pärs", vara ett minne blott.


Imorgon får jag besök upp till Bergen av mamma och min extra famill, Mojsan & Staffan, har nog inte riktigt fattat det än!

Ne, simma var det....





....



im a cosy clothes sucker.


Inga kommentarer: